Careers

1. Manager Food & Beverage

Descriere

  • Coordoneaza intreaga activitate a departamentului Food & Beverage al hotelului;
  • Coordoneaza si supervizeaza desfasurarea evenimentelor organizate;
  • Raspunde de realizarea bugetului de venituri si cheltuieli anual in departamentul Food & Beverage;
  • Buna supraveghere a departamentului, verificarea amanuntita a serviciilor, preparatelor si bauturilor;
  • Grija deosebita fata de clienti;
  • Asigurarea cantitatii si verificarea amanuntita a calitatii preparatelor;
  • Verificarea constanta a curateniei;
  • Managementul resurselor umane: angajari, training, evaluarea performate.

Cerinte

  • Experienta anterioara in supervizarea sau managementul Alimentatiei Publice si industria turismului;
  • Aptitudini de conducere si munca in echipa;
  • Orientare spre client si excelente abilitatie interpersonale si de comunicare; capacitate de a lucra sub presiune si de a respecta termenele limita;
  • Aptitudini de management al timpului, de echipei si de proiect

2. Ospatar

Activitati principale

  • Preluarea comenzilor de mancare si bautura intr-o maniera eficienta si profesionista;
  • Acordarea atentiei cuvenite si asigurarea unor servicii ireprosabile clientilor;
  • Cunoasterea meniului astfel incat sa poata oferi in orice situatie informatii competente cu privire la felurile de mancare, tacamuri si bauturi.

Sarcini si indatoriri specifice:

  • Servirea exemplara a clientilor;
  • Indeplinirea altor sarcini curente atribuite de catre superiorul direct, in concordanta cu necesitatile imediate ale unitatii.

Responsabilitati ale postului:

  • Asumarea responsabilitatii pentru corectitudinea intocmirii si incasarii facturilor;
  • Raspunderea pentru calitatea serviciilor oferite.

Autoritatea postului:

  • Este autorizat sa asigure servirea impecabila a clientilor cu produsele/mancarurile/bauturile comandate de catre acestia
  • Experienta anterioara in supervizarea sau managementul Alimentatiei Publice si industria turismului;
  • Aptitudini de conducere si munca in echipa;
  • Orientare spre client si excelente abilitatie interpersonale si de comunicare; capacitate de a lucra sub presiune si de a respecta termenele limita;
  • Aptitudini de management al timpului, de echipei si de proiect.

3. Receptioner

  • Asigura pastrarea registrului unic de intrari / iesiri al organizatiei;
  • Asigura activitatea de telefonie centrala a organizatiei;
  • Asigura activitatea de informatii generale pentru public;
  • Intocmeste planul fondului necesar protocolului;
  • Stabileste necesarul de consumabile pentru personalul companiei si comandarea consumabilelor necesare (papetarie, protocol) ;
  • Pastreaza confidentialitatea tuturor informatiilor referitoare la organizatie;
  • Duce la indeplinire orice sarcina trasata de superiorul direct sau directorul general;
  • Raspunde de preluarea corespondentei sosita pe adresa firmei (plicuri, faxuri, oferte etc);
  • Raspunde de buna circulatie a corespondentei (corespondenta este inmanata numai destinatarului, iar, in cazul in care nu este precizat un destinatar, se inmaneaza sefului direct;
  • Asigura si raspunde de expedierea in bune conditii a tuturor faxurilor si scrisorilor;
  • Tine o evidenta a tuturor numerelor de telefon, fax, precum si a adreselor care ii sunt aduse la cunostinta in diferite moduri;
  • Asigura informarea asupra oricarui numar de telefon cerut de catre angajatii firmei (chiar prin apelarea serviciului de informatii);
  • Preia toate apelurile telefonice si le directioneaza in functie de cererea interlocutorului, afland identitatea acestuia pe care trebuie sa o comunice;
  • Tine evidenta solicitarilor directe si a apelurilor telefonice in absenta persoanelor cautate si asigura operativ informarea acestora;
  • Primeste persoanele din afara si le indruma spre departamentele competente sau sala de intalniri;
  • Indeplineste activitatile de protocol;
  • Furnizeaza cu amabilitate informatiile solicitate;
  • Raspunde de redactarea de adeverinte, cereri diverse, delegatii respectand formatele utilizate in firma;
  • Intocmeste situatii sau documente la cererea superiorului direct;
  • Raspunde de inregistrarea documentelor redactate si de evidenta lor;
  • Raspunde de transmiterea cererilor de abonamente la reviste si ziare; urmareste si verifica primirea lor;
  • Asigura arhivarea in ordine a documentelor care ii sunt inmanate, a faxurilor trimise si primite;
  • Face copii XEROX pentru documentele care ii sunt inmanate

Experienta anterioara in supervizarea sau managementul Alimentatiei Publice si industria turismului;
Aptitudini de conducere si munca in echipa;
Orientare spre client si excelente abilitatie interpersonale si de comunicare; capacitate de a lucra sub presiune si de a respecta termenele limita;
Aptitudini de management al timpului, de echipei si de proiect.

4. Camerista

  • sa curete camerele, holurile si alte incaperi, manual sau folosind echipament de curatenie;
  • sa curete si sa dezinfecteze baile;
  • sa schimbe asternuturile in camere;
  • sa schimbe sapunuri, sampoane, geluri de dus, prosoape, precum si alte produse necesare;
  • sa furnizeze mancare si bauturi incluse in serviciile hotelului;
  • sa faca alte eventuale servicii oferite de hotel oaspetilor.

Responsabilitatile postului:
In raport cu aparatura si materialele utilizate: aspiratoare, maturi mecanice, stergatoare de praf, prosoape, detergenti etc.