Corporate

Corporate

Events Hall, situat la etajul al treilea al Premier Palace Spa Hotel, a fost redecorat in primavara acestui an, optandu-se pentru simplicitate si eleganta, pentru a se potrivi diverselor stiluri de set-up.

Indiferent daca doriti sa organizati un eveniment corporate, sau unul lifestyle, totul se reduce la locatia perfecta.

Va invitam sa descoperiti aceasta sala de evenimente care cuprinde o capacitate de maxim 120 de persoane, moderna, conceputa special pentru a crea o experienta unica si memorabila pentru voi si oaspetii vostri.

Tehnologia moderna si versatilitatea spatiului converg catre crearea unui eveniment inegalabil. Events Hall este combinatia exceptionala dintre eleganta clasica si bunul gust conferit de simplitate, element atat de iubit de francezi.

De la conferinte private, intalniri de lucru, prezentari de produse, cocktailuri, aniversari, zile onomastice,  la nunti si botezuri , vom crea locul perfect pentru evenimentul dumneavoastra, intr-unul dintre saloanele noastre, Conference & Events Hall sau Restaurantul Premier Palace.

3 sali de conferinta cu dotari de ultima generatie ofera o flexibilitate deosebita in gazduirea oricarui tip de eveniment, de la intalniri formale, traininguri, conferinte, pana la lansari de produs si evenimente sociale.

Pentru Evenimentele Corporate de tip conferinte workshopuri, prezentari de produse, Premier Palace Spa Hotel dispune de o sala de conferinte denumita “Conference & Events Hall”, avand o capacitate de pana la 180 de persoane, aranjament tip teatru si 120 de persoane aranjament tip ballroom.

Video proiector

Ecran de proiectie

Pointer

Pupitru de conferinta digital

Flipchart si consumabile

Acces internet

Aer conditionat

Lumina naturala si draperii

Brosura Corporate

Utilizăm cookie-uri pentru a vă oferi cea mai bună experiență online. Prin faptul că sunteți de acord să acceptați utilizarea cookie-urilor în conformitate cu politica noastră de cookie-uri.